ÁSZF
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a 3MA Korlátolt Felelősségű Társaság székhelye: 2310.Szigetszentmiklós Paptag u.31/C. cégjegyzékszáma: Cg.13-09-172964; nyilvántartja a Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság; adószáma: 22620170-2-13; elérhetőségek: e-mail: info@biogyogyfit.hu ; telefon: +36 30 9429-716; továbbiakban: „3MA ”) és a 3MA által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: „Vásárló”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (3MA és Vásárló a továbbiakban együttesen: „Felek”).
1. Általános rendelkezések,
a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a 3MA http://www.biogyogyfit.hu/ weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) található elektronikus termékáruházán (a továbbiakban: „Webshop”) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Az Online termékházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) és a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet („Kormányrendelet”) szabályozza.
1.2. Az Online termékházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel és házhozszállítás útján történő kézhezvétellel,valamint személyes átvétellel(előre egyeztetve) lehetséges, a jelen ÁSZF-ben részletesen meghatározott módon.
1.3. A Webshop termékeit bárki jogosult megvásárolni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
1.4. A Vásárló által történő megrendelés leadásával és a megrendelés 3MA által történő elfogadásával a Felek között létrejött szerződés elektronikus úton kötött írásbeli szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és annak létrejöttét követő 2 évig utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. A szerződéskötés nyelve magyar.
2. Megrendelés
2.1. A rendeléshez előzetes regisztráció nem szükséges, de a későbbi rendeléseket megkönnyíti.
2.2. A rendelés menete:
2.2.1. A termék kiválasztása a „Kosárba rakom” (bevásárló kocsi) ikonra kattintva történik. Amennyiben több darabot szeretne megrendelni azonos termékből a kosárba ikon előtt felajánlott 1 -s darabszámot kell kijavítani a kivánt mennyiségre.
2.2.2. További termék rendelésére a "Bevásárlókosár" menüben a „Vásárlás folytatására” linkre kattintva van lehetőség, egyéb esetben a következő termék kosárba helyezésével . A termékeket az „Eltávolítás" négyzet kipipálásával, majd a "Frissítés" linkre kattintva egyenként vagy akár csoportosan is törölheti a kosárból. A termékek összesített ára a rendelés folyamán, az új termékek kosárba helyezésével automatikusan frissül. Ha az ár nem változik, kérjük, kattintson a „Frissítés” linkre.
2.2.3. Amennyiben kiválasztotta a terméke (ke)t, a ”Pénztár" linkre kattintva , amennyiben még nem regisztrált Vásárlónk, megadhatja a kiszállításhoz szükséges adatait és a fizetés kívánt módját. Amennyiben Ön regisztrált Vásárlónk, a szállítási adatok és a fizetési adatok rubrikái kitöltve jelennek meg. A kitöltött rubrikák módosítására lehetősége van. Amennyiben csak az adott rendeléshez szeretne más adatokat megadni, azt itt megteheti, ha véglegesen szeretné módosítani az adatait, azt a (a honlap tetején, Fiókra kattintva) „Fiókom/Fiók-, Címadatok módosítása” cím alatt teheti meg.
2.2.4. A rendelés véglegesítését, és az adatok ellenőrzését a „Tovább” linkre kattintva végezheti el, ugyanis itt megjelenik a végleges rendelés, az összes rendelt termékkel, a szállítási címmel és a teljes végösszeggel. Ha ezek valamelyikét módosítani szeretné, akkor a különböző műveletek fülei alatt ezt megteheti. A "Vissza" linkre kattintva a már leellenőrzött adatokat tekintheti meg újból.
2.2.5. Miután a véglegesítés megtörtént, a „Rendelés jóváhagyása” linkre kattintva továbbíthatja rendelését részünkre. Kérjük, az elküldés előtt ellenőrizze, hogy rendelése mindenben megfelel-e szándékának. Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, kérjük azt haladéktalanul, jelezze a info@biogyogyfit.hu e-mail címen, vagy a +36 30 9429-716-as telefonszámon.
2.3. A vásárolt termék lényeges tulajdonságait, jellemzőit a konkrét termékcikk információs oldaláról lehet részletesen megismerni. A termékhez a számlát mellékeljük. Amennyiben a számlát véletlenül nem kapná kézhez a termékkel együtt, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Webshopban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal a fent megjelölt e-mail címen.
2.4. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A kiszállítás költségéről tájékoztatót az „Szállítási és Fizetési információk” menüpontban és jelen ÁSZF 3.1 pontjában találhat. Csomagolási költség nem kerül felszámításra.
2.4.1. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a 3MA fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ármódosítás a már megrendelt termékekre nem vonatkozik. Az ÁSZF módosítását követően a módosított szövegváltozat a már megkötött szerződések szerinti jogviszonyokra nem, csak a később kötött szerződésekre vonatkozik.
2.5. A megrendelést a 3MA weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A 3MA-t a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
2.6. A Vásárló a megrendelés leadásával és a vásárlás feltételeinek, a megfelelő mező bejelölésével történő elfogadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el, továbbá, hogy az Adatvédelmi Nyilatkozatot elolvasta és megértette.
2.7. 3MA a Vásárló vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles a Vásárló részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. A visszaigazoló levél tartalmazza a megrendelés adatait, a fizetendő teljes összeget, a megrendelés azonosítóját, a kiszállítás várható idejét és az elérhetőségeinket. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a Felek számára hozzáférhetővé válik. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül a Vásárló részére nem érkezik meg, akkor a 3MA ajánlati kötöttsége, illetve a Vásárló bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
3. Szállítási és fizetési feltételek.
- utánvétel
- Banki átutalás
- Bankkártya
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházunkban.
Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről a linkre kattintva tájékozódhat. A megrendelt termék(ek) kifizetése és átvétele lehetséges személyesen előre egyeztetve. Tel: +3630-9429-716
3.1. A megrendelés visszaigazolását követően a rendelés leadása során megjelölt postai úton,vagy futár általi kiszállítással átadjuk a megrendelt terméke(ke)t. A terméket kiszállítás esetén utánvéttel a megrendelt termék kézhezvételekor fizetheti. Utánvéttel történő fizetésre csak Magyarország területén belüli kiszállítás esetén van lehetőség.
3.2. A 3MA a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Az ÁSZF módosítását követően a módosított szövegváltozat a már megkötött szerződések szerinti jogviszonyokra nem, csak a később kötött szerződésekre vonatkozik.
3.3. A bruttó 30.000,- Ft összeget meghaladó megrendelések esetén a szállítási díjat a 3MA Kft viseli.
3.4. A Weboldalon megrendelt termékeket a 3MA a Vásárló által előzőleg megadott a Vásárlónak e-mailben küldött megrendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen adja át.
3.5. A 3MA a Felek ettől eltérő kifejezett megállapodása kivételével köteles a termék megrendelésétől számított 8 napon belül teljesíteni amennyiben a megrendelt termék rendelkezésre áll.. A futárszolgálat/posta kétszeri kézbesítést kísérel meg.
3.6. Amennyiben a 3MA a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.
3.7. A Vásárló termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat, kérjük még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentálja.
4. Szavatosság
4.1.
A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Ha az átvett termék hibás, a vásárló érvényesítheti szavatossági igényét. A Vásárló szavatossági jogait az olyan hibák tekintetében érvényesítheti, amelyek a teljesítés időpontjában már megvoltak, és két éven belül felszínre kerültek.
4.2. Az igényérvényesítés módja:
4.2.1. Ha a Vásárló szavatossági igényt kíván érvényesíteni a 3MA-val szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a Vásárló bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot. Szavatossági igény érvényesítésének (az 5. ponttól eltérően) nem feltétele a bontatlan csomagolás.
4.2.2. A 3MA a Vásárló kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti: a) a Vásárló nevét, címét, b) a termék megnevezését, vételárát, c) a vásárlás időpontját, d) a hiba bejelentésének időpontját, e) a hiba leírását, f) a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, g) a kifogás rendezésének módját.
4.2.3. Ha a kifogás rendezésének módja a Vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a Vásárlónak át kell adni (meg kell küldeni).
4.2.4. Ha a 3MA a Vásárló igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a Vásárlót.
4.3. Az igényérvényesítés határideje:
4.3.1. A terméket csak a terméken megjelölt szavatossági időn belül lehet felhasználni. A Vásárló a termék hibája esetén - meghatározott feltételek mellett - élhet szavatossági jogaival.
4.4. A szavatosság az alábbiakra terjed ki: Egy termék akkor minősül hibásnak, ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tulajdonságoknak; nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minősséggel; alkalmatlan ugyanazokra a célokra, melyre azonos fajtájú terméket rendszerint használnak; nem rendelkezik a termék leírásában szereplő tulajdonságokkal.
4.5. Kicserélés, árleszállítás, elállás:
4.5.1. A Vásárló a termék hibája esetén kérhet kicserélést. Ha a kicserélés lehetetlen (pl. nincs azonos vagy hasonló termék a 3MA készletében) vagy ha a cserearánytalan többletköltséget eredményezne, nyitva áll az árleszállítás igénylésének a lehetősége, illetőleg az elállás (azaz a vételár visszakövetelése), mely utóbbira akkor kerülhet sor, ha a jogosultnak kicserélésre nincs joga, illetőleg ha a korábbi igények teljesítését a kötelezett nem vállalja vagy nem tudja teljesíteni. Fontos szabály ugyanakkor, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.
4.5.2. A kicserélést megfelelő határidőn belül, a Vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül, legfeljebb tizenöt napon belül végezzük el.
4.5.3. A Vásárló a választott szavatossági jogáról másikra térhet át (árleszállítás vagy elállás esetén, egyikről a másikra), azonban az áttéréssel okozott kárt köteles a kötelezettnek megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
4.5.4. A 3MA mentesül a felelősség alól, ha a Vásárló már a szerződéskötéskor tudott a hibáról, és ennek ismeretében is megkötötte a szerződést.
4.5.5. Ha a Vásárló észreveszi, hogy a 3MA hibásan teljesített, és ezt nem közli időben (kézhezvételtől számított 10 napon belül), akkor az ebből eredő kárért a 3MA nem felel. Bővebb tájékoztatást a fent megjelölt jogszabályhelyeken kívül a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján találhat.
5. Elállási jog, és annak módja
5.1. Amennyiben a Vásárló a termék házhozszállítása után kíván a vásárlástól elállni, azt a termék kézhezvételét követő 15 munkanapon belül, indoklás nélkül megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. (Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.)
5.2. A kézhezvétel időpontja a futártól/postástól történő átvétel időpontja. Az átvétel időpontja a számlával bizonyítható.
5.3. Az elállás jelzésével egyidejűleg gondoskodnia kell a termék mihamarabbi visszajuttatásáról. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek nem a Vásárlót terhelik, utánvéttel kell visszaküldeni, mely összeget 3MA Kft fizet a futárszolgálatnak.
5.4. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell visszajuttatnia a 3MA címére. A 3MA kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Abban az esetben, ha a terméket kibontották nem vállaljuk a termék visszavásárlását. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban a Vásárlónak kell gondoskodnia.
5.5. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).
5.6. Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a 3MA kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, az elállástól számított 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló által megadott bankszámlára, vagy a Vásárlóval történő előzetes megbeszélés alapján, postai úton fizeti vissza.
6. Egyéb rendelkezések
6.1. A Weboldalon való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit.
6.2. A 3MA nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
6.3. A 3MA a Vásárló által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A 3MA a Vásárló adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a 3MA alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A 3MA a Vásárló adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény (2012. január 1-től 2011. évi CXII. tv.) mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el. Kérjük, olvassa el Adatvédelmi Nyilatkozatunkat.
6.4. A 3MA jogosult a Vásárló részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a Vásárló a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A 3MA nem köteles ellenőrizni, hogy a Vásárló által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak. A Vásárló a jelen pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a 3MA a visszavonást követően a Vásárló részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a Vásárló adatait a hírlevélre feliratkozott Vásárlók adatai közül.
6.5.
6.6. A Webshop magatartási kódexszel nem rendelkezik.
6.7. Tájékoztatjuk, hogy internetes áruházunkban csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgálunk ki! 6.8. Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik, az info@biogyogyfi.hu; címen, valamint a 3MA+36 30 9429-716-as telefonszámon, amely telefonszám hétfőtől szombatig, közép európai idő szerint délelőtt 9 órától este 18 óráig hívható. Szigetszentmiklós,2015.05.24.